Přeposlat Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

(17)

hodnotit

Jeep Cherokee dostal nový vzhled, který přebírá od pozitivně přijatého sourozeneckého modelu Commander. Nová generace se stane komfortním silničním automobilem, protože přední nezávislé zavěšení doplní zadní pětiprvková náprava. Pohon všech kol bude opět připojitelný typu Command-Trac nebo stálý pohon Selec-Trac.

více

Výrobce:

Jeep

Kategorie:

SUV, Offroad

Řada / podřada:

Cherokee

Články  |  Diskuze  |  Inzerce

 

Základní údaje Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

Srovnání s jinými automobily

V katalogu 10101 automobilů

1.
2.
3.

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Základní vlastnosti Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Typ SUV, Offroad
Datum výroby -
Uvedení na trh 2006-12-01
Vyráběn v letech 2007 -
Délka 4496 mm
Šířka 1819 mm
Výška 1818 mm
Cena -
Fyzické parametry Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Pohotovostní hmotnost 1980 kg
Hmot. bržděného přívěsu 3360 kg
Užitečná hmotnost 540 kg
Počet dveří 5
Počet míst 5
Rozchod kol vpředu 1524 mm
Rozchod kol vzadu 1518 mm
Rozvor náprav 2649 mm
Min. objem zavaz. prostoru 878 litrů
Max. objem zavaz. prostoru 1954 litrů
Motor, výkon Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Druh motoru řadový
Umístění motoru vpředu podélně
Příprava směsi vznětový motor s přímým vstřikem
Přeplňování turbodmychadlo
Poháněné nápravy pohon obou náprav
Převodovka Manuální nebo automatická
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Počet rychl. stupňů (aut.) 5
Zdvihový objem 2776 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Točivý moment 400 Nm
Točivý moment 1800 otáčky/min
Výkon 120 kW
Výkon 163 koní
Výkon 3800 otáčky/min
Maximální rychlost 174 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 10.9 s
Posilovač řízení -
Pohonné hmoty Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Druh paliva nafta
Objem nádrže 78 litrů
Spotřeba ve městě -
Spotřeba mimo město -
Spotřeba - kombinovaně 9.3 litrů na 100 km
Sériový rozměr pneu Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Sériový rozměr pneu 235/70 R 16 T
Brzdy Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Přední brzdy kotoučové s vnitřním chlazením
Zadní brzdy kotoučové
Standardní výbava Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW
Interiér Autorádio s CD, Posilovač řízení, Nastavitelný volant, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Imobilizér, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Elektrické ovládání oken vzadu, Výškově nastavitelná přední sedadla
Exteriér Vyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Přední mlhovky, Zadní mlhovky, Tónová skla, Zadní stěrač, Dojezdové rezervní kolo
Asistenti ABS, ESP, ASR
Klimatizace manuální
Počet airbagů 4

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Hodnocení Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

Hodnocení vozu Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

Celkem

hlasů: 17

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Nahlašte chybějící vlastnost

Chybí Vám u tohoto modelu vlastnost, kterou disponuje? Napište nám o ní. Děkujeme.

 

Diskuze Jeep Cherokee II 2.8 CRD 120kW

Diskuse ke Cherokee II 2.8 CRD 120kW


počet příspěvků: 5

Mato

29.03.2018 v 11:38

Skusenosť s autom mam pozitívnu. Auto vyzerá dobre. Má kvalitnú antikoroznu ochranu. Ale treba dať pozor hlavne na koroziu dveri a falcov. Pri tvare jeho karoserie treba rátat pri rýchlosti nad 110km/h aj s hlukom vetru. Jazdne vlastnosti na ceste su super ked berem ohlad na to že vzadu je pevná naprava. Terénu sa tiež nebojí. Jediné negativum je pre neho blato s klasickými pneu. v tedy jeho váha mu nehrá do karát. Ale na svoju váhu je od začiatku auto svižné. Hlavne treba davať ohlad na výkon v zákrute kedze zadok pri pridaní rád ulietava. Podvozok je odolný. Predu nezavislá náprava. Na vahu vozidla dobre stavaná. Slabina je predný stabilizator. Rado bucha ulozenie stabilizatora pri prejazde vymolom. Alebo vrzga. Oprava je jednoduchá na 10min. Oplati sa kúpit kvalitnejšie ulozenie. Alebo kupit za 10e obe ulozenie a menit to každé dva roky. Zadná náprava je pevná. Ide si po svojom... Pri velkých kolajach na vozovke rada plava. Ale nemam výhrady jazda je pohodlna. Riadenie je presné.

Odpovědět

Mato

29.03.2018 v 11:47

Podvozok je všeobecne odolný. Hmlovky na modeli 120kw su uplne zbytočne. dobre vyzerajú to je vsetko. V hmle svietia vysoko a vidieť menej ako bez nich. Predných svetlách su ziarovky H4. Na moj vkus ich často menim. Ale výmena nie je vobec obtiažna. Zadne osvetlenie spz sa rado vypaluje. Danim led svetiel sa problem vyrieši. Motor je 2,8crd 120Kw. 4valec 16v. Je od talianskeho výrobcu VM. Nie je to mercedes. Motor je kultivovaný a má super tah od nizkých otačiek. Pri vysokých otáčkach straca silu. Pri kúpe treba hlavne počuvať chod za studena aby neklepal. A startoval dobre. Vyhnete sa výmene vstrekovačov a žhavičov. Žhaviče sa nemenia zle okrem 3tieho. zen je pod sanim a musite dať dole hadicu od egr a odsrobovať prírubu. Sania sú to síce len 4 šroby ale k jednemu je strašne zlý prstup. Každý raz vravim že to dam do servisu spraviť. Pri výmene žhavičov treba starý demontovať a podla toho kúpiť. Lebo do týchto vozidiel sa davali 3 varianty. 11v 7v a 5v. Je v tom zmatok. Vstrekovače

Mato

29.03.2018 v 11:57

treba vymenit za nové. Pri repasovaní može byt chod motora horší ako pred tým. Problem zo zohrievanim može byt sposobený termostatom. Termostat stojí zhruba 120e. Ak výmena nepomože. Bude zlé tepelne čerpadlo ktore je na remenici. (ohrev motora) A druhe je v rozvodoch. Len na obeh vody. Spotreba sa odvija hlavne od štýlu jazdy. Ja mam manualnu prevodovku a da sa jazdiť od 6,5l na 100 do 15l na 100. Prevodovky sú mercedes. Aj automat 5st aj manual 6st. Automat radi pekne ako u mercedesu. Manual je sprevodovaný trochu do pomala. Takže časte radenie je na dennom poriadku. Prevodový stupen 6 je pomalší ako prevodový stupen na automate 5. Takže ak chcete manual len preto že ma 6 rýchlosti pozor. Mt prevodovka je odolná. Len pozor aby nevyskakovala hlavne jednotka! Ak vyskakuje prevodovka je súca na kompletnu generalku. Do manualnej prevodovky ide specialný olej. Pokial date iný ju pochovate... Interier je pekný s časti pohodlný. S časti. preto lebo hned ked si sadnete zaskoči vás mala

Mato

29.03.2018 v 12:05

pristrojovka a hned čelne sklo. Akonáhle si sadnete idete nastavit volant. Volant sa dá nastaviť len smerom hore alebo dole. K sebe a od seba sa nedá. Takže ak máte dlhe nohy a krátke ruky nebudete potešený. Sedačky su pohodlné. Maju dobre vedenie ale pri sviznej jazde v zákrutach sa treba držať. na volante je tempomat a ovladanie rádia. Na pravej strane je ručna ktora rada nebrdieva. Kombinacia kotučovej a bubnovej brzdy. Nie moc dobré. potom 3 ovladavie prvky kúrenia. Sila fukania poloha a teplota kombinacia je dosť americka a potom rádio. To je veškerý konfort. Ozvučenie je od vyroby kvalitné. AK chcete vymenit reproduktori tak len original nahrady nehraju ako original. Sedačky polohovatelne elektricky. okrem operadla. Výhlad s auta je super sedite vysoko vela vydieť. Sedenie vzadu je pohodlné aj ked na sedačkach sa velmi smýka. Odporučanie pre posadku priputat sa :D inak lieta po celom zadku. Kufor nie je velký ale po sklopeni sedaciek sa da pekne naložiť. No a kto hlada

Mato

29.03.2018 v 12:08

odkadaci priestor hlada marne. Malo miesta v dverach. Malo miesta v stredovej opierke a ešte menej v kasliku pred spolujazcom. vzadu najdete pod sedacku zdvihak a malý uložný priestor to je vsetko. Jazdim autom denno denne a som spokojný. Osobne by som volil uz automat aj ked spotreba je o 1l vačšia. Ak by chcel vymeniť auto tak už len ak by za verziu kk 130KW. Jepu zdar !

 

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.